Renungan

Menakjubkan sungguh urusan orang yang beriman. Segala perkaranya adalah kebaikan, dan itu tidak terjadi kecuali pada orang beriman. Jika mendapat nikmat, ia bersyukur, dan syukur itu baik baginya. Jika ditimpa musibah dia bersabar, dan sabar itu baik baginya (HR. Abu Dawud & At-Tirmidzi)

Isnin, 16 Mac 2009

Ana Pindah BLOG


Pengumuman!

Assalamualaikum War. Wab.

Di atas sebab-sebab tertentu, saya sebagai admin sekaligus penanngungjawab kepada blog at-tafqir.blogspot.com ingin mengumumkan bahawa secara rasminya blog ini akan dihentikan penulisannya. Ini kerana, kini penulis akan bertukar dari blogspot kepada wordpress. URL baru bagi penulis blog ialah http://bahrulfikri.wordpress.com/

Terima kasih diucapkan kepada pengunjung dan teman-teman yang telah sudi mengunjungi blog ini, walau secara kasarnya, penulisan saya adalah agak amatur dan sangat sederhana dibandingkan jutaan penulisan yang ada di alam bloggers ini.

Diharap, teman-teman masih sudi menjalinkan silaturrahim walau penulis sudah berpindah 'halaman' baru. Sekian, informasi ringkas dari saya

Saudaramu, Thinker @ Ibnu Ma'ruf

Wassalam....

1 comments:

Tanpa Nama berkata...

J'ai un Mac et utiliser la dernière version de Firefox. Je veux que la fenêtre de téléchargement de cesser d'apparaître chaque fois que je enregistrer comme une image ou quelque chose. Par exemple quand je enregistrer une photo que je vois dans firefox, la fenêtre de téléchargement apparaît disant ce que j'ai téléchargé et tout ça. Comment puis-je obtenir cette fenêtre pop-up d'arrêter d'apparaître chaque fois que je mettre quelque chose sur mon ordinateur (comme une image) dans Firefox? Je ne peux pas trouver quelque chose dans les préférences de Firefox soit. S'IL VOUS PLAÎT AIDE!.